19.03.2009

@

På jobb, gått igjennom det meste av interessante ting på reddit, evilbeet og wired. Sminket meg, done all the shit I'm supposed to do, daydreamed about having a pony.

Seriøst, en ponni hadde eid. Jeg mener, ponnier er jo dritkule.

Bare sovet med gutten min i dag. Og spilt NWN. Ah, dataspill, your sweet embrace brings joy to my life. Joy and zombie-killingsprees.

Eirik blir til en liten ovn når han sover. En stor,
skjeggete, snorkende liten ovn. Det er vidunderlig.

De lager tapas på kjøkkenet på jobben. Jeg får tapas til middag =) Life really is quite good.

Jeg bildegooglet Eirik og se hva jeg fant; faktisk Eirik.






Jeg bildegooglet meg selv og dette kom opp:

























Lettere deprimerende.

Edit: Det var visst ikke Eirik. Det var Njål. Og hvis jeg legger til mellomnavnet mitt i søket kommer Kristin Halvorsen opp. Awesome

Ingen kommentarer: