11.06.2008

NEI...!!!











James Blunt, Leonard Cohen, John Mayer, Amy Winehouse, Neil Diamond, Panic at the disco, We are Scientists, Sinead O’Connor, Pete Doherty og Katie Melua på Glastonbury.

Iron&Wine, Travis, Babyshambles, Kaizers Orchestra, R.E.M., Sluts, The Killers, The Hives og We are Scientists på Frequency.

Bullet for my Valentine, Gnarls Barkley, Judas Priest, Radiohead, The Streets og Neil Young på Roskilde.

Foo Fighters, Queens of the Stoneage, Madrugada, Rufus Wainwright, Alanis Morisette og Mathias Tellez på Norwegian Wood.

HVORFOR HAR JEG HOVE-BILLETT?? HVORFOR???? Jeg tror seriøst ikke jeg kan snakke med meg lenger. Jeg mener... Cohen kommer til å DØ snart, han er GAMMEL! Og... og... Killers... Travis... Hives... Sluts... på samme festival... miiiii.... hvor ofte kommer DET til å skje?? Og James Blunt, Mayer og Cohen OG det er i England... Jeg bare... jeg...

AAAAAAAAAAAAAARGH….!!

*død*

Ingen kommentarer: