12.08.2008

Stockard Channing



Jeg elsker denne damen. Hun har så mye x-faktor at det svir i hornhinnene. Som Rizzo i Grease, tøff, naughty, hawt og følsom. For ikke å snakke om stilen. Pencil-skjørt og sjokkrosa jakke... gimme!!! Også er hun ikke like syltynn som Olivia Newton John heller, men fremdeles med den pittelille midjen og bein fra her til evigheten. Ah,misunnelsen. Også er hun ikke klassisk pen heller, faktisk ikke i det hele tatt, hun er bare... too cool for school... Bortsett fra at hun (in real life) har gått på Harvard og også hatt en rimelig akseptabel skuespillerkarriere (jeg vet det er en apostrof der, jeg gidder ikke, det er natt).

Og fremdeles nå når hun er... godt oppi årene i mangel av nøyaktig årstall, så er hun fremdeles hawt! På den bein i nesen, jeg vet jeg er sexy og mektig og mer kvinne enn du kan klare - måten. Ah, jeg vil være sånn når jeg er på hennes alder. Alle sier Helen Mirren eldes så elegant. Joda, men jeg vil heller eldes skarp i kantene og overflommende av x-faktor.

Og det at hun som 32-åring spilte 18-åring i Grease er også totalt awesome.

Ingen kommentarer: